Thursday, October 9, 2014

HARI RAYA AJIIII


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Auchakkkkk..huhuhu..Ramai yg rindu MESSP ke?? Baru dua bulan MESSP x post ape-ape dah macam orang kehilangan garuda pulak MESSP tengok korang pegi mintak makanan dekat blog-blog lain.

Pada hari itu yang lalu telah diadakan satu majlis sambutan bersempena Eiduladha. Tidak seperti tahun-tahun yg lalu perayaan kali ini agak mendukacitakan kerana ketiadaan pelajar tahun 1 dan ketidakhadiran rakan-rakan aji(nama samaran) sob..sob..

Buat pengetahuan semua event ini diadakan di rumah Prof Salim (GMT +04:00) iaitu berdekatan dengan bandaraya Avtovo. Tentatif menyatakan bahawa majlis itu bermula pada pukul 11 pagi tetapi biasalah janji melayu tidak kira la jawa, bugis, minangkabau, cheras, key'ell, ampang, meyebabkan majlis tertangguh selama 30minit.

STONE selepas menghidu keenakan jamuan yg disediakan

Acara dimulakan dengan takbir raya yg diketuai oleh HAKIM dan saudara. Kesyahduan suara HAKIM dan saudara tidak mampu disangkal lagi apabila rata rata pelajar lalai dan menitiskan air mata ketika takbir raya didendangkan. Salah seorang pelajar(Zara) menyatakan bahawa dia tidak mampu menahan sebak didada kerana teringatkan ayah, bonda dan xbox nun jauh di Malaysia. MC Yen juga mendendangkan beberapa rangkap masih tidak pasti sama ada pantun,syair atau lirik lagu Pitbull kerana perkataan yg digunakan semua pelik-pelik belaka.

HAKIM dan saudara
    
Selepas tazkirah sirah dan makan-makan... seperti biasa sesi fotografi bersama pelajar diadakan diluar rumah Prof Salim. Tujuan sesi ini diadakan untuk memberi ruang kepada rakan-rakan untuk memuat turunkan gambar-gambar di instagram atau lebih dikenali sebagai IG yg sudah bersawang. Pelbagai gaya fotogernik telah ditunjukkan oleh para pelajar. Gaya peace la, gaya love la, gaya lompat la, gaya six warior semua telah berpunyala dan pelbagai lagi gaya yg tidak mampu diungkap oleh kata-kata. MESSP perhati je perangai sorang-sorang.

Agak-agak berapa banyak like untuk gambar PEACE ni

SORRY gadis-gadis kami semua sudah berpunya

BATAK-BATAK go pro

awak kat mne.....awak-awak kat mane??(Taufik Batisah - Awak Kat Mana)

Okla admin nak cau lu...Nantikan post2 MESSP yg akan datang k... BYE2


Saya la admin MESSP..gudnite all..muaaah.

1 comment:

  1. Haha. Semakin hambar nampaknya MESSP. Anyway, goodluck all, dunia & akhirat,

    ReplyDelete