Monday, February 25, 2013

(Promo) MESSP GAMES 2013


Seperti yang dimaklumkan oleh kakak Nor Nadia yang baru pulang dari Paris . Pada hujung minggu ini akan diadakan MESSP GAMES 2013 bagi meningkatkan metabolisma dan kesihatan fizikal pelajar-pelajar. Semua pelajar tinggi atau rendah , berat atau ringan , straight cut atau skinny , tua atau muda adalah sangat diharapkan dapat menyertai event yang julung kali diadakan ini.

Program kesukanan ini juga diharap dapat mencungkil bakat-bakat yang tenggelam dan terpendam dikalangan pelajar bagi menyediakan skuad yang mantap bagi mengharungi Intervarsity Games di Moscow pada tahun 2014.

Berikut adalah jadual games yang akan berlangsung:

2 March 2013 (Sabtu)
2 pm - Netball bagi pelajar perempuan ( Belum berumah tangga dan sudah berumah tangga)
3 pm - Futsal lelaki (Bujang sahaja)

3 March 2013 (Ahad)
12 pm - Frisbee bagi pelajar perempuan ( Belum berumah tangga dan sudah berumah tangga)
1 pm - Frisbee game show oleh vokalis SMTU Azri Aminuddin dan pasukannya.
1.30 pm - Futsal lelaki (Bujang sahaja)
2.30 pm - Penyampaian medal dan closing ceremony.

Bagi acara futsal bujang pembahagian kumpulan telah pun lengkap dilakukan oleh Abang Nasrul Azhim yang baru sembuh dari pembedahan jari. Walaupun terdapat pelbagai kontroversi disebalik pembahagian kumpulan , rata-rata pelajar terpaksa berpuas hati apabila membaca "Semua orang buat salah" diungkapkan di ruangan facebook. Berikut disertakan gambar rajah pembahagian kumpulan :



" Team Amir ramai player yang boleh main. Mana adil macam ini , baik bagi je medal dekat diorang tak payah buat games " kata seorang pelajar yang tidak mahu namanya didedahkan dan hanya mahu dikenali sebagai Wafi.

Apa pun reaksi anda tentang pembahagian team kami harapkan anda mampu menanganinya dengan professional dan tidak beremosi. Pihak penganjur telah berusaha sebaik mungkin dan kami sebagai manusia biasa sedar kami tidak akan dapat memuaskan hati semua pihak.

Kami juga berharap para pelajar bermain dengan gembira dan tidak bergaduh. Set kan di minda anda untuk bermain bagi mengeratkan ukhuwwah . Apalah ertinya kemenangan jika diakhirnya kita bergaduh berpecah. Juga di ingatkan agar bermain dengan menutup aurat dan tidak mengeluarkan kata-kata kesat. Jika anda tidak berpuas hati dengan mutu pengadilan anda boleh menghantarkan komplain anda secara rasmi di wall Abang Nasrul Azhim di facebook.

Para peserta juga akan di bekalkan dengan Cheesecake dan Puding roti pada hari Ahad oleh Kakak Azlina Hashim sebagai ole-ole dan bekalan tenaga.

Selamat berentap kami ucapkan kepada semua. Moga Games kali ini berjalan dengan lancar dan menjadi memori sweet kita bersama. Fighting!

No comments:

Post a Comment