Sunday, February 10, 2013

Barakallahulakuma Ainis dan Iqbbar


Ibarat inai di belah dua. Bagai bintang di pagari bulan. Begitulah indahnya ungkapan warisan melayu menggambarkan indahnya baitul muslim yang telah dibina oleh Saudari Ainishahirrah Khosidi dan suami Saudara  Mohamad Iqbbar bin Zainal Azhar.

Tanggal 2 Febuari 2013 menjadi saksi penyatuan dua insan mengikat janji untuk melayari bahtera kehidupan bersama. Biar ombak bergelora atau angin ribut melanda inshallah di doakan kalian berdua akan baik-baik sahaja dan dapat bersama menjadi hamba Allah yang berjaya.

Secangkir tahniah dan semerbak kegembiraan diucapkan oleh seluruh warga MESSP buat saudari Aini dan suami. Tiada ucapan yang lebih baik selain titipan doa dari kami semua. Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikumamWa jamaah baina kuma fee khair!

Pernikahan Saudari Ainis merupakan satu kejutan kepada sebahagian besar warga MESSP. Rata-rata terkejut mendengar berita perkahwinan adik tahun pertama ini. Ia juga membuatkan kakak-kakak lain tidak senang duduk dan gelisah kerana bimbang soalan " Awak bila pula?" akan diajukan kepada mereka.

Kepada semua warga MESSP yang masih bujang , teruna dan dara selamat menempuhi semester baru diucapkan. Semoga keazaman akan menemani kalian di dalam metro menuju ke kelas dan kesungguhan bersama kalian semasa di meja study. Ketahuilah tiada kejayaan datang tanpa usaha , begitu juga jodoh.

Gear up , best of luck!


2 comments: